Ben hem özele hem devlete gidiyorum devlete gittiğimde zamanı gelen testleri ben söylemeden doktorum yaptırıyor ikili testi yaptırdım normal çıktı şimdide üçlü test için kan verdim sonuçlar çıkınca bi daha gidicem ayrıca detaylı ultrason içinde randevu aldım şubata gayette devlete gittiğimde ilgileniyorlar hiç bi sorun yaşamıyorum