kahvesever__ Ozge2308 hayır bir bardak içe bilirsiniz ben hastayken içmiştim birşey olmadıgı çok şükür
tazebiranne_hg04 Ozge2308 nane ilk 3 ay önerilmiyor bende gribim limonlu ılık su içiyorum düşük tehlikeniz varsa içmeyin östrojen hormonu salgılatıyor bu da rahim ağzının gevşemesine sebep oluyor haliyle düşük riski artıyor ama tabi içip zararını görmeyen de var