Ipekkarakus0 Zehya07 değişmez canım benim de 12. hafta da erkek denil di hemde sadece kemik yapısından değişmedi ☺️
Aayyssuu Zehya07 12. Haftada kızıma 3. Oğlan geliyor demişti doktorumuz ama 16. Haftada kız olduğunu öğrendik biraz daha bekle canım belli olmayabiliyor 💐
ipekveannesi Zehya07 bu hafta çok tehlikeli genelde bu hafta söylenen tüm cinsiyetlerde genelde yanlış anlama oluyor. Siz bence 14.haftadan sonra baktırın tekrar