Ipekkus28 Sevilay_Demir Bizde bugun tam 31 hftalik olduk Allah hepmizi hayirli saglikli kavustursun bebeklerimize 🤲
Suzan-mustafa55 Nazlimom bizde karnıbahar olduk ama bu hafta biraz sakinleşti hareketler sizindemi öyle acaba sakin kalmaya çalışıyorum ama yeni gittim doktorada sizce normalmi