renginnnock babam yaslı kız kardesım (nısanlı )ona bakıyor sımdılık . babamda yaslı zor biri. 6 ay once evlendım aramızda 40 dk war ayda bir kez bi haftalıgına gelıyorum sızce tuhafmı? annem kucukken vefat etti.
Serapcemre renginnnock haftada bir gitseniz zaten kız kardeşiniz bakıyormuş . Tabi siz bilirsiniz ama eşiniz ayda bir boyle gitmenizi ilerleyen zamanlarda skntı etmez mi
Zehra9616 renginnnock esin sıkıntı yapmiyosa neden tuhaf yanlış olsun cnm ne güzel yapıyosun dua’sı yeter bazısının ki babanın dua’sı derler
Pemberuya renginnnock Babanın duası kadar güzel ne vardır ki bu dünyada.. çok iyi yapıyorsunuz aile herşeydir
ElifKarata renginnnock canım sana kalmış bir durum mesafede Çok yokmuş hamileliğin son dönemlerine girmeden daha sık gitmende kardeşine ve babana faydası olur çünkü bebeler doğunca daha az gidiliyor biraz büyüyne kadar küçük bebekle zor oluyor gidip gelmesi ilk zamanlar 😇
Eliffezell renginnnock Tuhaf mı diye sorduğunuz nokta az mı gittiğinizi düşünüyorsunuz yoksa sık mı olarak görüyorsunuz bende sorunuzu anlamadım açıkçası
Eliffezell renginnnock Herkesin bakış açısı çok farklı olacaktır bu konuya hepimizin doğruları aile normları farklı ama bence ayda 1 kere çok az kardeşinizinde sizin desteğinize ihtiyacı olabilir. Benimde babam vefat etti annem yalnız evimizde yarım saat uzaklıkta ama her fırsatta giderim annemi yanıma alırım. Çünkü hayat çok kısa ve ailemizden başkasının önemi yok.
Civcivinannesiii renginnnock bence ayda bir olarak az gidiyosunuz kiz kardesinizin desteginize ihtiyaci vardir.
renginnnock Mihriballim sözun bıttıgı yer burası ıste. 4 abim var yurtdısındalar bide buyuk ablam var bakmazlar😞
arzm28 renginnnock brn olsam sahsen ayda 1 hafta yerine her hafta mutlaka giddrdm canm esim bir sey demiyorsa mesela evin yakinms 40 dakika cok degl gunduz esim calsirken giderdm aksam da evime donerdm hem babamın evini temizler yemeğini yapardm hemde kendi evimin