Ebruuu1- bende kavga ettik esımle bugün doktorla bana gel yatış yaoacaz dedı haftan tam 41 oluyorum ıkı gune suyun azalsın o zaman alırız dedım sız normal degılsınız ben neden öyle rısk alım bırde demezmi bebeğin yerı dar hareketleri azalmış uyuyor çok eee sen benı neden bekleteceksın 41 bekle gecsn ya o hafta allah korusun bısey oldu sancım yok ver suni zor olsun dedım kolay bısey yok sen nasıl doktorsun başka bir şey deyıp beni eve yollamak istiyorsun dalga gecer gibi ben dün gece dedım bebeğim bır saat oynamadı ağlaya ağlaya atım kendımı acıle baktılar derın uyuyor yer dar hareket az allah ıyı etsın ama ben bazen dıyorum bunlwr nasıl doktor olmuş kazanmış ben hıc anlamıyorum strssten benı bugün perısan etıler sonunda ıstemese bıle yatış aldım sabah 8 suni sancı verecekler ben rısk almam almam