13 ocakta doktora gittik keseyi ve yolk kesesini gördük ancak kanama alanı var rahimde dedi ilaç verdi bir haftadır yatıyorum kanamam yok ama ara ara kahverengi leke geliyor doktor bakalım haftaya bazen kanama alanı olsa bile kalp atışı olabiliyor dedi böyle bir şey yaşayıp kalp atışını duyan var mı 😔