Zeyleysu Hepsi çok güzel isimler ama ben oyumu Ada’dan yana kullandım 🤭 4 buçuk aylık bi oğlum var adı Arın Ata, Allah nasip eder ikinci çocuğum da kız olursa adını İpek Ada koymayı düşünüyorum size de fikir olabilir belki 🥰 Sağlıkla gelsin miniğiniz 🙏🏻🌸