deletedmom87894 yakışır . Ben size bir öneri daha sunayım. Ben de özellikle (küçük mantarları / büyükse servis esnasında 2 ye bölerek ) mantarları soyup kökü ile birlikte kızdırılmış teflon tavaya kök yukarı gelecek şekilde koyup bir güzel sallaya sallaya isli isli yapıyorum ( epey duman altı oluyor 😅) sonra bir tık tuz ve çok az sıvıyag ile muazzam güzel bir yan yemek oluyor . Denerseniz bana fikrinizi söyleyin lütfen 😊