litfenama gamonur 5000lerde çıkmıştı. Düşük risk yazıyor ama biyokimyasal risk 1:354 çıktı. Kafamı karıştıran o olmuştu. Umarım iyi çıkar. Beklemek gerçekten daha yorucu oluyor.
Merve234 Aliniko 12. Haftadan sonra diye biliyorum. Çünkü doktorum bana 12. Haftada ya ikili test yaptır ya da fetal DNA demişti
Seda5885 https://imgyukle.com/i/oDLwHS arkadaşlar ikili tarama sonucum düşük risk yaziyor ama 1100le 1300 arasinda oldugum için bebegin kan akimlarina bakilmali dedi doktorum.perinatolijiye yonlendirdi o temiz derse temiz diyecegim dedi ben hicbir sey anlamadim her sey sorun😭
Aliniko Merve234 ben 2 li tarama testi yaptırdım ultrasonda sorun çıkmadı. Kan tahlilimde yarın çıkıcak burda yazılanları görünce bilgisizliğimden merak ettim. Herkes mutlu haberler alır inşallah😔