Cgdmaydn Ben gittim çok anaç bir kadın. Hatta herkes kadının çok yoğun olduğunu söylemişti. Gittiğimizde bekleyen sadece eşimle bendik. Hemen aldı bizi bekletmedi. Ultrason cihazının görüntüsü fazla parlak bebeğimi net görmemiştim cihazla alakalı sanırım. Bir de detaylı için kafamıza takılan bir sorumuz olmuştu kendisine mesaj attım fakat gördüğü halde bana dönmemişti. Eşim arayıp kızdı baya bir. Bizimle ilgilenmicekseniz neden numaranızı veriyorsunuz diye. Sonrasında dönüş yaptı fakat biz rahatsız olup doktoru değiştik. Belki yoğundu belki doğuma gidicekti bilmiyorum ama rahatsız olduk. kadın çok tatlı anne gibi yaklaşıyor ama o konuda sıkıntı yaşamadık. Biz sadece bir defa gittik. Hastane de çok hijyenik gelmeyince diğerleri tuz biber oldu. Kadını çok övüyorlar ama 👌