Kızlar merhaba sat göre 6+5 günlük hamileyim geçen hafta cuma günü kesem göründü ama doktır bebek ve yolk hakkında bişey söylemedi 10 gün sınra tekrar gel dedi ama bende hiçbir belirti yok ne miğde bulantısı ne kasık ağrısı ilk zamanlar olmuştu kasık ağrım olumsyz giden bişeymi var acaba hiçbişey hissetmiyorum