Ryry bu saçma sapan konuşup anne adaylarını korkutanların keşke ağzı büzülse 😂
İkisinin de kendince artıları ve eksileri var. Burada gelecek olan öneriler tecrübeye göre belki yanıltıcı olabilir çünkü hastane/doktor bu süreci baya etkiliyor. Bana kalırsa ben normal doğum tercih ederim hem doğal, hem iyileşme süreci daha hızlı, hem süt gelme durumları açısından. Ama malesef bebek nasıl gelmek isterse işin sonunda o oluyor 😂🙏🏻