busee94 Anneler hastane çıkışı alıcam isim işlenik fakat 11li mi alsam yoksa zıbın,eldiven,şapka,battaniye ve takı yastığı şeklinde mi alsam karar veremiyorum 🤔
Alessa busee94 ben isimli tek zibin aldim sapkali eldivenli diger lerini tek tek alicam 11 10 li falan almicam
Hanife_ busee94 ben 10 lu isimli hastane çıkışı yaptırdım 230a istediğim bişeydi güzel oldu bı ay giyer tercih meselesi
Ozlm007 busee94 10-11 Li gereksiz zaten bende isimli yaptıracaktım sadece tulum eldiven şapka yastık 4 parça için fiyat istedim yastığa 190 tulum setine de 160 dedi bi de kargo ödicekmişim vazgeçtim 🙄
Alessa Ozlm007 instagramsa melltasarim var orda yaptirin kargolu tulum eldiven sapka 140 tl tutdu yastik da ayri 100 tl ben almadim sonra alicam onu da
Ozlm007 Alessa 140 da çok gibi geliyo bana galiba cumartesi günü 2 bin lirayı civille e bebekte bırakınca daha da çok geliyor max 2 kere giyecek üzülüyorum o paraya 🙁
Ozlm007 Nurr93 evet kız ☺️ Kapı süsü yaptırıyorum 150 tl kendimiz tasarladık yapıyorlar ona giden paraya üzülmüyorum mesela yıllarca durur kapısında ama kıyafet için çok geliyor orda pintiliğm geliyo 😂
Nurr93 Ozlm007 Bende yaptırdım bir set baya da pahalıydı bir tanede çok benzer hediye geldi oyüzden kullanmadan birini hediye etmek istedim etrafımda yok kız bebek kış doğumlu tanıdığım bende dolap a yükledim😊 isterseniz uygun fiyata dolaptan veriyim size sizde kullanınca yüklersiniz bu şekilde satarsınız belki
Nurr93 Ozlm007 @nurrrr93 kullanıcı adım. Orda yazan fiyattan daha uyguna veriyim size almak isterseniz çekinmeyin yazın seve seve yardımcı olurum😊
Ozlm007 busee94 aşmışlar kendilerini bence ayrı bi sektör haline getirdiler bu heveslerimizden faydalanıyorlar 😓
Hanife_ busee94 madrebebekte yaptırdım memnun kaldım lohusa takımımı flnda ordan aldım bı çok kişi ordan almıştı bnde ona güvenerek yaptırmıştım