Zeyneiu Kızlar bu tarama testleri risklimi sizce tereddüt ediyorum yaptırmak da 2li tarama yaptırdım normal dendi ense kalınlığı da iyi denildi şimdi 3lu tarama isteniyo
AdenEva Zeyneiu neden riskli olsun ki altı üstü kan alınıyor ultrason bakılıyor yani hiç bi zararı yok
Elif5561 Zeyneiu ben hiç birini yaptırmadım sadece detaylıyı yaptırdım çok şükür bebeğimde bir sıkıntı çıkmadı.
Gumus25 Zeyneiu 2 li de risk düşük çıkınca genelde 3lu taramayı istemiyorlar ben 2liyi yaptırdım sonra da detayliya girdim