Sevoos Bugun ilac yazdirmak icin devlete gittim kese boyutumun biri 9mm digeri 9.5mm ve ben 6+6 haftaligim ama doktor bana kesemin kucuk oldugunu 4.5 haftalik oldugunu soyledi. Bu konuda fikri olan varmi
Muhammedamine Sevoos ben 5 haftalıktı öğrendiğimdi kesemin boyutu 6 mm di şu anda 19+4 de kese boyutnz gayet iyi gibi onlar daha iyi bilir ama ikiz mi ?
Sevoos Ikizler insallah oyledir ben devlet diye cok guvenemedim zaten 5 hastaya ayni anda bakmaya calisiyor. Ama kendi doktorumuda bekliyemedim meraktan 😑