hayat_23 ben düşükten sonra hamile kaldım doktor hiç bi riskten bahsetmedi hatta düşükten sonra kanallar daha açık oluyormus daha kolay hamile kalırsın demişti ilk 3 hamile kalanlar sonraki 3 ay hamile kalanlara oranla daha sağlıklı bir hamilelik geçiriyormuş bilimsel olarak kanıtlanmış bisey dedi gebelik düşünüyorsan hiç korunma demişti🙏🏻