kadın doğum hastanesinde bana bir buçuk ay önce falan bu kağıdı verdiler buna mutlaka gel detaylı ultrason, organ taraması dediler. Ben şaşırdım devlet yapmıyor sanıyordum. Devlete giden varmı detaylı için, tam anlamıyla bakılıyormu bana bilgi verirmisiniz?