Simgest 11 haftalık hamileyim 1 yaşında da oğlum var dün rüyamda erkek bebeğimin olacağını gördüm. 🙈 böyle görüp sonra cinsiyeti ne olarak öğrendiniz ? 😊
atlasinannesiii 8 haftalıkken oğlum olacağına gördüm hemde defalarca 30 haftalığım şuan oğlum olacak inşallah ☺️
Ysgl26 Gelinimiz ta bekarkenden beri aynı rüyayı görürmüş oğlan doğurduğunu ve çocuğun yüzünü bile net gördüğünü söylerdi. Rüyamdaki çocuğun tıpatıp aynısını doğurdum diyo şimdi :)
SerraveAnnesii Bende rüyamda erkek bebeğim olacağını görmüştüm 18.haftada kızım olacağını öğrendim 😂🙈
Sdnglhn Simgest Cinsiyeti öğrenmeye gideceğimiz günün gecesi erkek gördüm.Sabah erkek olacağını öğrendim. 🥰
Ipekkarakus0 Simgest 2 kere gördüm ben erkek bebek eşim de hep kız bebek görmüş oğlum olacak şimdi Allahın izniyle 🥰
Sedefege Oğlum olacağını gördüm ve hatta kucağıma verilen bebeği doğurdum. Oğlumun iki aylık haliydi hatta kaşındaki doğum lekesini bile gördüm. Herkese de demiştim bebeğin sol kaşında kırmızı çilek lekesi olacak diye öyle de oldu 🥰
Nilufar_1996 Hep erkek gördüm mavi yelekli ama yüzünü görememiştim hiç oğlumuz olacak inşallah. Yakın akrabalarımda erkek bebekle görmüşler beni rüyasında.
Deletedmom_33 Simgest Erkek doğurduğumu görmüştüm şuan oğlumu bekliyorum 😇 34+5 olduk rüyamda ki gibi siyah saçlı beyaz tenli bir çocuk mu olacak diye merak içindeyim 😬