Sedaakn Nureylaa dert etmeyin benim bebişim de şuan minyon bebek gibi duruyor. Bunlar tamamen gensel faktörler bakmayın kaşar yedim cici bebe yedim şöyle böyle oldu diyenlere. Ayrıca minyon bebek olmaları sağlıksal bir sorun teşkil etmiyor ciğerleri iyise, emme refleksi yerindeyse doğduktan sonra hemencik toparlanıyorlar zaten. Bunu size gönül rahatlığıyla 1200 gram doğmuş biri olarak söyleyebilirim maşallahım var. 😂😂😂😂