Xsxs https://imgyukle.com/i/opIstq Merhaba 25 gun once yumrta toplandi hala adet olmadim ilaclarin etkisi olabilir mi cunku bu surede iliski olmamisti. Siz yumurta toplamadan kac gun snra adet oldunuz
yenigebe_1 Xsxs canım saçmalama ilacın etkisi bu kadar olmaz hamilesin çok yüksek bir ihtimalle hemen kan ver
Xsxs yenigebe_1 bu kadar koyu cikmasi beni de sasirrti ama bu sure icinde hic iliski olmadi agrm vardi cunku. Hemsire de bazen ilaclarin etkisi olabiliyr ddi ama dediginiz gibi nerdeyse 1 ay olcak daha adet olmadim
Xsxs Fidan_14 yumurta toplama islemi oncesi 1 hafta ve sonrasi iliski olmadi tedavi suresince yasakti zaten agrim da vardi. Ama opu oncesi gec dollenme olmus olabilir mi ki bilmiyorum belki de kist olmustur😥😥
Xsxs Meryemce92 yarin gidicem kadin doguma canim ama bu tedavi suresince icinde hic iliski olmamisti o yuzden cok sasirdim belki de kist vardir yarin belli olur
Xsxs Meryemce92 kac kez idrar testi yaptim bugun hep bubsekilde koyu cikti buyuk ihtimal kanda poZitif cikar iliski olsa suphelencm ama kesin tanı ultrasonda belli olur bence kist yaptiysa kullandigim ignelr boyle koyu cikar mi bilmiyorum bi an once sabah olsun doktora gidiyim diye bekliyorum .
yenigebe_1 Xsxs canım iğnenin etkisi 12 gün max diye biliyorum ve bu kadar koyu olmuyor onun etkisi kan verdin mi
Xsxs Suzan-mustafa55 insallah dediginiz gibidir canim ama tup bebek tedavi si gordugum icin som 1 ay iliski olmadi o yuzden korkt um . Kullandigm ilaclar kist flan yaptiysa bole koyu cikar mi ki yarin doktora gidecm bakalim ne dicek
Xsxs Suzan-mustafa55 toplandi rahim dinlendirme surecindeyim. 2. Adette gel dedi ama ben daha 1.adeti olmadm yumurta toplandiktan sonra .bugun de evde test vardi yapinca sok oldum
mucizegebelik6 Canım hamilesin sen. Opuyla alakası yok boyle olmaz yaani. Benimde opuda cok yumurta toplandı hormon bozukluğu oldu ama boyle bisi olması transferden sonra çift çizgiyi gördüm 😀 gözünüz Aydın 🤣🤣
Xsxs mucizegebelik6 kist olmus olabilir mi ya da opu oncesi gebe kalmis olabilir miym o kadar saskinim ki suan yarin doktor ultrasonda baksin bakalm Birde ohss olmustm daha yeni yeni geciyo ama hala mide bulantim vardi.
Xsxs mucizegebelik6 siz opudan kac gun sonra regl gordunuz peki benim 25 gun oldu daha adet olamadm toplama islemi sonrasi 3 4 gun lekelenmem oldu bitti bi turlu adet gelmedi🤣
mucizegebelik6 Yarın ilk ısın kan vermek. Ben boyle birseyi hic duymadım ilac bu tür bi etki yapmaz sadece hormon bozukluğu yapar Kİ benim hormonlarım tavan yapmıştı
Xsxs mucizegebelik6 allah allahh gercektn cok sasirdm valla iliski olsa ihtimal vercm de tedavi sureci hic olmadi hadi onun oncesi tuttu desem bu opu yapan doktor hic mi gormedi ymrta toplarken flan gercektn mucize olur yani
mucizegebelik6 Xsxs ohoo benim adetim cok gecikti Hatta test yaptım negatifti ahahahaha🤣😂 ama senin pozitif