Happymami Kızlar bir kaç gün önce bir post açtım hiç belirtim yok diye açmaz olaydım 😂bugün mide bulantılarım başladı sadece öğürtü geliyor ama kusmuyorum hatta gece uykudayken başladı siz bu süreçte nasıl bir yol izlediniz 🙃🙃
Merveii Happymami ben 8.haftaya kadar inat ettim hap icmedim. Sonra bulantıdan bişey yiyemeyince serum yedim ve hap içmeye basladim😄 çorba patates haşlama kaşarlı tostla beslenmistim 2 aya yakın.
aylmz00 Happymami canm 8.haftadan sonra artar biraz doktorun prilam verir bi nebze ferahlatır ayrıca tuzlu krakerini leblebini eksik etme ben maden suyu işte yeşil ekşi elma fln dindiriyodm 🤗
Happymami Merveii yaaa bı yandan diyorum sağlıklı olsun da ben çekmeye razıyım bı yandan da dayanamıyorum😂😂
SemaaNurrr Günlerimiz aynı aynı durumdayız canım öğürttürüp duruyo ve kusamadığım için gün boyu devam eden bulantılar hiç ağzımın tadı yok . Artık sabredicez geçecek inşallah bu günler
Merveii Happymami bende öyle dedim hap zarar verir dayancam falan ama yok yani 😂 zaten ilk 3 ay bizim depomuzdan besleniyor. Hap da hamilelere özel bebeğe zarar vermiyor.