30+5 haftalığım doktor kontrolünde tansiyonum 14 9 çıktı yüksekmiş suyumda azalmış tansiyon ilacı verdi havuç suyu içmemi 3 lt su içmemş söyledi ama ben çok korktum erken doğum riski var sonuçta
Benim gibi bi durum yaşayıp düzelen varmı acaba ya haftaya pazartesi tekrar çağırdı çok korkuyorum