NecipBernaSvey ben şuan 17 haftalık hamileyim ve hamileliğin başından beri kullanıyorum progestani. 8-12 arası kanama alanım vardı o yüzden kullandım. 14. Haftada gittiğimde ise rahim kasılmalarim vardı doktor devam dedi hala kullanıyorum hatta geçenlerde iğnesini de verdi. Hiç korkmana gerek yok. Korkulacak bir şey değil sadece çocuğun daha iyi tutunmasını sağlıyor