Glsh14 Meralsert42 canim ben bunu 16-17. haftada yasadim doktoruma sordum o bana magnezyum hapimi gunde ikiye cikartti.magnezyum ve kalsiyum eksikliginden oluyormus
minikannis Bende yirmi haftaligim batma olmuyor ama hafif ağrı oluyor rahim büyüyüp ve yukarı doğru çıktığı için oluyormuş. Adet sancısı gibi bir sancın yoksa ve kanaman yoksa önemli bir şey değildir