kubraaatblog 2 haftalık gebeyim doktorum 10 gün sonra gel kese oluşuyor mu bakalım dedi 10 gün erken değil mi 5-6 haftada kese görünüyor diye biliyordum.
HaticeElmas kubraaatblog merhba bnde şuan 4+6 daym yarın gidecm bakalm inşllh görürz keseyi benide doktror yarn içn çağrdı
kubraaatblog BusAnna34 ben öyle tahmin ediyordum ama yumurtlamadan itibaren mi hesaplanıyordu eğer öyleyse 3 haftalık galiba
yagmur_s kubraaatblog direkt son reglnizin ilk günü neyse ona göre hesaplamanız gerekiyor. Aşağı yukarı siz 2 haftalıkken aslında 4. Haftada oluyorsunuz 😍 ben de 4 + 4 de gittim kese falan yoktu yarın gidicem bakalım 5+4 olduk 🤓
kubraaatblog HaticeElmas yaa ne güzel ama şu aşamada hcg hormonum dün 136 bugün 177 di normal değil mi.
HaticeElmas kubraaatblog normal zten yükselmiş önemli olan 2 günde 2 katı yükselmesi ben adet tarihmdn 2 gün önce vermiştm kan 300 çkmştı 2 gün snra verdim 900 çktı birde yarn gidecm bakalm artk inşllh keseyi görürz
NurcanNurcan Ben hamile olduğumu öğrendiğimde 5 haftalıktım ama kese görünmüyordu 8 haftalık olmayı bekledik o zaman görülmüştü tabi herkeste farklı olabilir
DuyguGungor01 HaticeElmas gözünüz Aydın 🥰6 hafta oluyor benim yarın randevum vardı görülür mü diye şüphe etmiştim ben de