Boğazım acıyo kaşınıyo gıcıklanıyo öksürğk geliyo boğaz reflüsndede böyle oluyormus. Ama bu arada eşim covit şuan odalar falan ayrıldı çift maske takıyorum. Eşimden 1 gün sonrada ben test verdim negatif cıkmısdı. Boğaz reflüsümğ acaba covitmi ikilemde kaldım midemde de sorun var sürekli yemek boruma doğru yanıyor bişey tahriştende olurmus ama anlamadım 😌😌 korkuyorum cok. Ballı süt içtim gargara yaptım ama geçmedi😭