Kızlar bu konuda kaçıncı postum oldu bilmiyorum, ama bu defa sanırım içime doğdu, gerçek olacak gibi.
Yaklaşık 2 saat önce hafif regl sancısı gibi sancı başladı. Sonra büyük abdestimi yapmak için tuvalete gittim, açık kahverengi şeklinde katı bir şey geldi benden, iç çamaşırıma, nişan ola bilir mi? Sancılarım var hayla. Kasıklarıma doğru vuruyor sanki.
Bu arada 40+0 haftalık hamileyim, doktorumuz 18 ocak demişti doğum tarihimizi.