Misa34 Bsrdncrn eskisi gibi agir isleri yapmiyorum fabrikada calsiiyorum ayaktayiz surekli ve isyeri cok soguk cok zorlaniyorum ☹️☹️
BrsnAy27 Bsrdncrn yani kısmen hassaslar ağır bisey yapmıyorum ama hiç rahat geçmiyor hamile olunca hersey batıyor insana halsiz yorgun oluyor insan yatmak uyumak istiyor. Birde sürekli isyerindekilerin sorularıyla uğraşmak yoruyor bebek kaç kilo yanında kim kalacak yok nekadr kilo aldın yok ağırlaştın yok şu yok bu. İhtiyacım olmasa bu dönemi evimde geçirmek isterdim hamile iken çalışmak başlı başına eziyet
sherlock Bsrdncrn hastanede çalışıyorum 24’te izne ayrılmıştım 32’de tekrar başlayacağım bu hafta. Meraktayım bakalımm nasıl olcakk
Ysgl26 Onlar davranıyor da ben davranmıyorum :) köpek gibi çalışıyorum canım çıkıyo akşam olunca anlıyorum nasıl yorulduğmu. 14. Haftam 2 ay sonra gidicem diye deli gibi işe verdim kendimi
AysunUgur Bende 25 haftadayım, hiç zorlanmıyorum şükür, zaten kimse iş yaptırmıyo nerdeyse, hep hamile kalasım var 😅herkes çok ilgili 🧿 ama ayda 1 hafta rapor alıyorum yine de dinlenebilmek için, 34 veya 32 de de ayrılacağım inşallah
Zeynep_37 30 haftadayım hiç o yardım konusuna girmedim hala aynıyım hep kendi işimi kendim hallediyorumm öğrt birde☺️
Ysgl26 sherlock ben 32. Haftadan sonra da çalışmayacağım. Son zamanlar ağırlaşıcaz zaten. Bi de kovid varken kalabalığa girip son zamanları riske atmak istemiyorum
sherlock Ysgl26 çok haklısınız ama ücretsiz izin alamıycak gibiyim. O yüzden 5 hafta izin aktarabilmek güzel olacak benim için.
Ysgl26 sherlock öyleyse evet 5 hafta 5 haftadır. Ben de 3 ay falan çıkıcam ücretsize zaten. Tek maaşla zor olucak yoksa
sherlock Ysgl26 bu hayat pahalılığında vallahi her şey çok zor. Bebişler şansıyla bereketiyle gelsin 😊
Bsrdncrn Bende şu an raporluyum düşük tehlikem var siye. Haftaya döneceğim inşallah benim çalışma arkadaşlarımda vicdana gelir 🙏