Kizlar bu sabah bebegin kalp atisini duymak icin doktora gittim. Gecen hafta gittigimde bebegin kalp atimi var görüyorum ama dinletemiyorum görüntü cok hareketli demisti. Alttan bakilmisti ve catal yoktu. Görüntü hareketligi ondan. Haftaya gel dinleriz demisti. Bu sabah gittigimde kalp atisi yok dediler. 8+5 kese bebek gecen hafta da 6 haftalikti bu hafta da 6 haftalik buyumemis dediler. Bir hafta daha beklemek istiyorsan bekle haftaya bi daha bakalim sonra kürtaj olursun dediler. Ozele de gittim ozel de de yok dediler kalp atışı. Boyle olup düzelen var mi cok kotuyum nolur yardımcı olun. 😪