Serpiloral 35+2 deyim ama 31 den beri nefes darlığım var. Bebek toplandıkca da daralıyor nefesim ayağa kalkıyorum düzgünce oturuyorum güzel nefes alıp rahatlamaya çalışıyorum. Halsizlik evet var çünkü geceleri uyuyamıyorum o da gün içinde halsizlik yapıyor😤 mide bulantım çok olmuyor ama ara sıra yokluyor ben burdayım diye ama sürekli değil o yüzden o konu biraz rahat 🙄 sancılar kasık ağrıları cabası..