Kızlar normalde 10+1 hamileyim
Doktorun ultrasona göre 10+4 cıkmıştı dün 2 hafta sonra ikili tarama için gel dedi randevu sistemi sıkıntılı oldugu icin haftaya cumaya aldım ozamanda tam 12 haftalık olmuş oluyor doktorun ultrason hesabına göre testi yapArmı yoksa hafta geçirirmi acaba diğer hamileliğimde 11 haftalıkken yaptırmıştım 3 sene evvel ama şimdi 12 haftada gitsem olur herhalde demi