Arsesari ben hic anlamamıştım ilkinde zaten zorunlu sezaryen olmustum kuzum, ikincide ise nisan falan hic bisey yoktu ama heo bi wc ihtiyacı hissediyordum tuvalete gidiyodum devamlı o sırada bebegimde sıkıntı oldugu icin yatisim yapılmıştı doktorun yanina ciktigimda 4 cm aciklik vardi acil doguma alinmistim. Ama benim komşum afedersin alt tarafını esine gosteriyormus son haftalarında kocası baktiginda açılması oldugunu hep anlamış 3 cocukta da 😀 helal olsun demistim adama