Arkadaşlar doktorum bana viciumd3 verdi. Eczacı ücretli olduğu için sigorta karşılamadığı için bence bunu almana gerek yok dedi ben de sağlık ocağına sordum gerek yok D vitamininden devam edebiliriz damla vereyim dedi sizde böyle bir durum yaşadınız mı kullanıyor musunuz bilgilendirir misiniz beni