Merhaba kızlar
bebeğim 26 günlük ilk zamanlar sarılık geçirdi ve bi gün hastanede kaldı doktorumuz 15. Gün gittiğimizde sarılın testini tekrarlamadı ve geçmiş dedi yemesi falan çok güzel bebeğimin ama dünden beri iştahsız ve dün çok uyudu psikolojikmen mi bilmiyorum yüzü sarı geliyor eşim her ne kadar yok desede sarılık riski ne zaman biter