Asellinannesi0 iki hafta falan uzun kollu sonrasında kısa kol ile durabilir merak etme evim ısısı sabit oldukça birşey olmaz esimtiye falan dikkat etmek lazım. Benim de temmuz sonu doğumum. İlk oğlumda Mayıs sonu idi. Karadenizdeyim. Zaten bebiş doğunca kendin tecrübe ediyorsun 🥰