Umran06 ben gebe kalır kalmaz yüzüm doldu taştı 20. Haftadayım hala tektük her hafta çıkar,kız bebek sanırım yapıyor ki kız bebek bekliyoruz 🥰. Keçi sütlü sabun aldım gano olandan, 15 dakika bekletiyorum,günlük kullanıma da uygun. Biraz iyi geliyor açıkçası.