rusen_dag72 Kızlar ben 10 haftalık gebeyim ama iki haftadır iç bulantı ve kusmalarım var yemek zindan olmuş bi haldeyim prilam 10mg arkadaşım önerdi kullanan var mı ?🧐😣😣😣🤢
Didemkrgi rusen_dag72 yatmadan önce 2 tane prilam içiyorum doktor söyledi 10. Haftamda başladım bende sonuçta hamileler için bulantı hapı akşam yatmadan 2 tane içebilirsin gün içinde daha rahat olursun denemeni tavsiye ederim
Seherdmrkl rusen_dag72 ben kullanıyorum canım 9. Haftada başladım 16 bitti hala kullanıyorum. Hamileler için olan bulantı ilacı zaten bence bir sakıncası olmaz. Gece iki tane al uyumadan daha etkili olur. Günde dört taneye kadar alabiliriz
rusen_dag72 Sağlık ocağında yazdırdım ama doktora bir danış dedi kontrolume 12 gün var bi sakınca olmaz içsem diyorum ya