gurbetcikizii https://resimyukle.io/r/U5gwmCSUZ8 güzel annelerimiz lütfen dikkat edelim.. herşey evlatlarımız için 🙏🏻🌸
litfenama gurbetcikizii farketmiyor maalesef. “Bırakımıyorum” demek insanlar için daha kolay. Çünkü sigara bebeklerinden önemli. Bir de “içtim ama bir sorun olmadı canım”cılar var. Sorun sanki ilk 5 dakika da falan belli oluyor zannediyorlar.
gurbetcikizii litfenama evet tabi biz içmediğimiz için onları anlamıyor olabiliriz ama bebeğimiz için ne olursa olsun sağlığına zararlı olduğu için çok çok tehlikeli demekki sıgara daha önemli onlar için diye bi düşünce oluyor bende..
litfenama gurbetcikizii ben içiyordum aslında. Bu yüzden daha çok kızıyorum. 4 yıl önce bıraktım. Bırakma sebebim ise, ileride çocuk düşüneceğim içindi. O yüzden bırakamıyorum falan denmesi bana doğru gelmiyor. Bırakmak istemiyorlar gibi daha çok.
gurbetcikizii litfenama evet yani dediğik gibi kimse kimseyi bilemez tabi ama bırakmak isteyen bırakabilir sonunçta istediği için 🙈