ilkkalpatisi Kızlar neler almayı düşünüyosunuz ilk etapta? Kıyafet olarak mesela hemen küçülür diyolar ama neler almalıyız fikir verebilir misiniz
Fatma29 ilkkalpatisi en çok zıbın kullanılıyor. Hastane çıkışı olarak 3 adet alabilirsin , tulum takımları al baya götürür. Oğlum yazın doğdu çoğunlukla zıbinla durdu.
ilkkalpatisi Fatma29 bizimki de nasipse yazın doğacak uzun/kısa kollu zıbınlar alıyım ben o zaman teşekkür ederim ☺️
ilkkalpatisi Fatma29 bunu merak ediyodum en çok yenidoğan,3, 6, 9 aylık diye geçiyor ama küçük geldi falan diyolar genelde yorumlarda dediğiniz gibi 3 aylık mantıklıı gibi
Yamantosunannesi Kendinden eldivenli tulumlar, bereli alt üst takımlar(Yenidoğan başından çok üşürmüş), mevsime göre kısa kol-uzun kol zıbın(fazla fazla), müslinler(3-4), omuz ve ağız mendilleri
ilkkalpatisi Yamantosunannesi Müslin 2 katlı bi tane aldım bir de 4 katlı alayım diyorum ama çok pahalı uygun fiyatlı kaliteli Müslin önerebilir misiniz rica etsem
Yamantosunannesi ilkkalpatisi Bana kalın müslin hediye gelmişti e-bebekten almışlar ve çok güzeldi kumaşı dokusu. İnceleri de ben Trendyoldan aldım canım 30 TL’ye orda müslin gördüm çeşitli desenler de var