Asyagiller Tetenoz aşısı anesteziye etki eder diye 2. tetenoz aşımı olamadım, endişeliyim bilgisi olan var mı??
Nilufar_1996 Asyagiller 33 haftasında doktoruma sordum ilk dozu daha önce olmuştum gerek yok tek doz yeterli dedi istemedi olmamı
Asyagiller A Barlas_mom Benim doğum yaklaştı ya canım o yüzdenmiş, 36dan sonra tavsiye etmiyorlarmış hatta 35 haftaya kadar olmak idealmiş. Ben geç kalmışım ama hiç bilmiyordum tabi 🤷♀️
Nisayaz Bende sezeryan olucam iki doz tetenoz asisi oldum onceki gebeliklerimde de oldum bir etkisi olmadi anestezi ye
Barlas_mom Asyagiller Bence çok mühim değil doktor sen bilirsin demişti bana çok önemli olsa mutlaka ol falan derdi ben yine oldum 🤷🏻♀️
Asyagiller Nilufar_1996 Ben de onu merak ediyordum tek doz korur mu diye çünkü ben sezeryan olacağım, korur umarım 🤲🏻
ezgi0901 Asyagiller doktorum bana hiç yaptırmadı tetanoz, o eskidendi dedi, ev ortamında doğum yapacaksan olursun dedi, ama günümüz şartlarında bir de özel hastanede doğum yapacaksın o yüzden hiç gerek yok demişti
Alinars Asyagiller bende 36+4üm hiç olmadım tetanoz. Olsaydm iyiydi ama kaçırdım 🤷🏻♀️Doktorum sorun yok artık olma bebek doğunca 3.ayında olur zaten dedi.
Asyagiller Barlas_mom Bana sağlık ocağındaki hemşirem önemli demişti, ikinci tam koruma sağlayabilir ilki çok korumayabilir demişti o yüzden endişelendim ama inşallah bir şey olmaz
esredn Asyagiller anca size steril olmayan cerrahi aletlerle müdahale edilirse, aynı şekilde bebeğin kordonu steril olmayan makasla kesilirse bir şey olabilir. Bu da günümüz şartlarında pek mümkün değil. Tabi bu durumu gene doktorunuzla paylaşın.
Bebegim000 Neden bu kadar geç kaldınız bide sezaryen doğum çok riskli keşke olsaydınız doktorunuzmu hatırlatmadı 34 e kadar olabiliyor ikinci doz zaten , inşallah sağlıklı doğumlarınız olur 🙏
Asyagiller Bebegim000 Doktorum hiç bahsetmedi tetenozdan, sağlık ocağı ilgilendi. Geç olmayacağını bilmiyordum malesef başka şeyler olunca kaldı bu kadar geçe.