Deletedmom623737 cahillesohbetikestim Ablam 2 yaşına kadar onu kullandı munnundu Bende 34 haftalık oldum hala karar veremedim hangisini alsam indirim var bide onda gayette uygun diger bezler uçmuş gitmiş arkadasım da A101 bezini kullanıyor oda ondan mennun
cahillesohbetikestim Deletedmom623737 bende gördüm fiyatı çok uygun gerçekten baby me ya da bebeland alayım diye düşündüm bebeland daha uygun çok kararsız kaldım alıp denemek lazım 🙄
Deletedmom623737 cahillesohbetikestim Evet bende alıp deneye deneye göreceğim o yüzden şimdiden bez stoğu yapmak istemiyorm 🤦🏻♀️