Sarisinbiiiranneeee defnelobe bende bu hafta doğurabilirim yarın 40 olucam sancım gelmezse cuma yatış isticem 😂🙈🙈🙈
Buketylz944 defnelobe bende 37+5 deyim 😊 siz mi istedınız sezeryan benım doktor normal ilerlemek istiyor pek sezeryan yanlısı değil bende haliyle korkuyorum