Buse3422 https://imgyukle.com/i/opyZvh Sonuç böyle çıktı doktora gösteremedim daha sizce nasıl riskli mi
Nebyaa Buse3422 kuzum biraz risk oranı yüksek cikmis ama bu ihtimal yani doktorunuz nifty test önerecektir
Adileeselvi Buse3422 Dizinde riskli çıkmış sanırım benimde riskli çıkmıştı ikinci gebeliğim ama ultrasonda herşey normaldi sonra hemen iyi perinatoloğa yönlendirdi beni doktorum oda bir sıkıntı yok bu bir tarama testi tanı testi değil dedi ve tekrar ayrintiliya çağırdı bakalım sizde doktorunuz yonlendirirse mutlaka iyi bir perinatolog uzmanına görünün bence
ipekveatlas 146 kişiden 1i down sendromlu olabilir sen o 146 kisinin icindesin mi demek oluyo bu bilemedim ki üstte kalsın diye yazıyorum bu testler sadece risk oranı verir yani kesin bişey yoktur hiç bi zaman
ipekveatlas Buse3422 korkma canım dediğim gibi bunlar oran veriyor sadece hiç bişey olmaz allahın izniyle. ultrason da ense kalınlığı burun kemiği normal çıktı mı?
Buse3422 ipekveatlas ense ve burun kemiği normal dedi , herşey allahtan rabbim evlatlarımızı sağsağlim kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin
ozlem-t İkili Tarama Testini ben de yaptırdım henüz sonuç çıkmadı. Ama biliyorum ki, bu çıkan sonuçlar kesinlik değil olabilme ihtimalinin oranını veriyor. Lütfen kalbinizi ferah tutun. Doktorunuzla görüştüğünüzde daha rahatlamış olursunuz. :)
Nebyaa Buse3422 o da bir test onun doğruluk payı yüzde 99. Biraz maliyetli bir test 3 bin küsür senden kan alınıp amerikaya yollanıyor. Maddi yönden uygunsanız yaptırın değilseniz içiniz yine rahat olsun sonuçta ikili test netlik veren bi test değil ihtimal sadece