Furkanefeninannesi Arkadaşlar karın kasik ağrısı olduğunda çok sıcak olmayan sıcak su torbası yapıp kullansam sıkıntı ölümü kullanan doktoruna danışan var mı ?
MTugba Furkanefeninannesi canım geçen hafta bel agrım vardı ben kullandım kasık agrım içinde kullandım bir sorun olmadı. Daha bir aylık değildi gebelik kum dökmüştüm doktor önermişti sıcak su torbası kullan diye. Ben bir sıkıntı yaşamadım. Yinede doktorunun numarası varsa arayıp danış derim cnm.😘
Furkanefeninannesi MTugba çok geçmiş olsun canım ben ayak altına koyuyorum umarım sorun değildir bugün daha gittim sormayı unuttum 🙈