Glsr_AKDNZ bn 37 haftalık oldum magnezyuma devam editorum hala.hatta ağrılarım için ek kalsiyumda verdi doktorum.bu aralar daha iyiyim.geceleri ağrıdan uyuyamıyodum fakat şimdi nerdeyse geçti denecek kadar az.hatta bugün çatı muayenesi oldum hiç acı hissetmedim çok kolay geçti