PrensesFiona Deletedmom623737 aynen öyle. Heyecan mutluluk endişe korku hepsini aynı anda yaşıyorum 😅 Başından beri normal doğum istiyordum 1 haftadır aklımda sezeryan mı olsam acaba yaa diyorum🙈
Deletedmom623737 PrensesFiona Çatı muanesi oldun mu canım ben daha olmadım ondan sonra belli olur normal mi sezaryen mi bakalım bizi neler bekliyor hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 💕
PrensesFiona Deletedmom623737 Amin inşallah . 💕 Yok kuzum olmadım bende daha bu cumartesi randevum var bakalım.
Deletedmom623737 PrensesFiona Anladım canım ay sonu gidicem bende bakalım yapacak mi çatı muanesi 🤦🏻♀️
Clementinee esmer3 sağlıkla al İnşallah kucağına canımmm 😇🤍 Aynı haftamız benimde karnım taş gibi kaç gündür korkmuyor değilim
PrensesFiona Deletedmom623737 daha erken canım 37 den sonra yapılıyormuş şimdi internetten baktım da.
esmer3 Clementinee ya bende de sürekli kasılma oluyordu, regl sancısı gibi hafif ara ara ağrı vardı iki gün önce suyum geldi sandık ciğer geliştirici oldum bu sabah da nişanım geldi 🤦🏻♀️ yatış verdi doktor kaç gün tutabilirsek diye🤦🏻♀️