10 gün önce normal dogum yaptım benimde o gün ilk nişanım geldi ve bel agrım vardı saatler ilerledikçe bel agrım karnıma vuruyordu sancılanma oluyordu bunu sen anlıyorsun zaten eğer normal dogum yapacaksan kendini takibe al o sancılar kendini belli eder zaten şuanlık gitme sancılar bi saatte bir sonra yarım saate iniyor sonra 15 dk ys ve daha uzun böle böle hemen doktora gitmiş olursun zaten ama nişan olduğu için belli olmuyo ne zaman bebegin gelcegi ama yakınlarda