Bilmemne Arkadaşlar merhaba ben 1.5 haftadır kan veriyorum bu test sürekli pozitif çıkıyor aynı durumda olanlar varmı bi yardım edin
Clementinee Bilmemne hangisi pozitif ama biri eskiden geçirmişliği gösteriyor bağışıklığın var demek. Diğeri şuan geçiriyorsun demek ? Doktorun yorumlamadımı sonucu canım
Momydemet Bilmemne Avidite testi istediler mi? İgg ve IgM pozitif çıkarsa ,avidite testi istemesi lazım doktorun. Eğer yüksek avidite cikarsa risk yok demek, düşük avidite cikarsa malesef riskli oluyor.
betllyanar- Bilmemne allah yardımcınız olsun inşallah en kısa zamanda saglınıza kavusursunuz. Nasıl anlıyosunuz pekı bır belırtı verıyo mu yoksa sadece kan yoluyla mı öğreniliyor
Bilmemne @Clementinee ben daha önceden geçirmişim şuan da da geçiriyomuşum detaylı kan taraması yaptılar yine aynı çıktı araştırma hastanesinde yaptıracaksın dedi bende korkuyorum sonuçlardan
bussraozturk Bende ekimde baktırdığımda negatif çıkmıştı dün tekrar bakıldı pozitif çıktı yarın sonuçları göstermeye gidicem bi şey olur mu acaba bebeğime çok tedirgin oluyorum
gozgozanne bussraozturk bu illet şey gerçekten insanı çok korkutuyor. Benim de çıktı.sizin sonuç ne oldu
Bilmemne @gozgozanne @bussraozturk @Momydemet Arkadaşlar ben özel araştırma hastanesinde yaptırdım sonuçlar normale döndü çok şükür devlet hastanelerinde kanlar aynı merkezlerde toplandıgı için sonuclar hep aynı çıkıyor bende o yüzden özel hastanede yaptırdım allaha çok şükür normal ve olması gereken çıktı
Bilmemne @betllyanar- yok sadece kanda öğreniliyor diye biliyorum ben vücuda bir belitrisi yok ben anlamadım yani kuzu
Bilmemne @gozgozanne ilaca başlayamam ki antibiyotik falan kesinlikle vermiyorlar ama herşey normale döndü şuan hiçbir sıkıntı yok