Ftmgl Merhaba progestani fitil olarak kullanan var mı ben kullaniyorum fakat tuvalette erimis hali geri cikiyo normal midir ben mi yapamiyorum:/
Ozdemiryksl Ftmgl ben. Kullandım. Azcık ileri atmaya çalış. Bir de hemen kalkma. Ben akşam yatarken kullanıyordum. İlk zamanlar hiç gelmiyordum. Zaman geçince demekki ihtiyaç azaldı, az az sabahki idrarda geliyordu. Vücut ihtiyaçtan fazlasını atıyormuş.
Zynp_hsy Ftmgl sabah aksam kullanıyorum bende illaki geri gelicek hiç bir fitil eridikten sonra içerde kalmaz ki
Glcnkk Ftmgl ben geçen hafta doktoruma sordum fitil olarak kullanıyorum ama idrarla ya da camasırıma akıyor sorun olur mu diye. Emildiği kadarı senin vücuduna yeterli, atılan kısım önemli değil dedi
HandanOsman Ben sabah akşam kullanıyorum. Benimde akıntı şeklinde geliyor geri ama böyle olabilir sanırım.